טקס פתיחה חגיגי בסמינר הותיק 'יסודות' בהשתתפות ראש העיר וחברי מועצת העיר

עפר גדנקן No Comments on טקס פתיחה חגיגי בסמינר הותיק 'יסודות' בהשתתפות ראש העיר וחברי מועצת העיר

בביקור השתתפו רה"ע מר משה ליאון, סגניו וחברי מועצת העיר הרב צביקה כהן ,הרב אברהם בצלאל,הרב שמואל מרציאנו וחברי הנהלת העיר לצד ראשי מינהל החינוך * את פניהם של האורחים הנכבדים קיבלה נשיאת הסמינר הרבנית דרעי, והמנכל"ית גב' סננס וכל צוות הסמינר

צילום: ארנון בוסאני
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פתיחת שנת הלימודים הוא יום חג בכל מוסד חינוכי, אבל על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במוסד חינוכי אשר התחדש, התרחב והתמזג.

ראש העיר מר משה ליאון ,סגני רה"ע הרב צביקה כהן ,הרב אברהם בצלאל , חבר מועצת העיר הרב שמואל מרציאנו ,חברי הנהלת העיר וראשי מינהל חינוך ירושלים ועוד , הגיעו השבוע לרגל פתיחת שנת הלימודים לביקור רב רושם על מנת להתרשם מקרוב בהתרחבות הסמינר ובמיזוגו תחת קורת גג אחת 'סמינר יסודות' ('מרגלית' ו'שבילי בית יעקב' לשעבר) – המבטא יותר מכל את מהות סמינר בית יעקב בו מתחנכות ברוח ישראל סבא תלמידות מצטיינות ממשפחות אברכים בני התורה, מצוינות בהליכותיהן והנהגותיהם

את פניהם קיבלו נשיאת הסמינר הרבנית דרעי, והמנכל"ית גב סננס וכל צוות הסמינר בקבלת  פנים חמה, מרשימה ומיוחדת בה השתתפו כלל בנות הסמינר.

הגב' סננס פתחה וציינה את ייחודיותו של סמינר 'יסודות' בבחירת התלמידות ובסינון המוקפד אותו השקיעו עד התוצאה המצוינת של קבוצה מיוחדת בנות  למשפחות בני תורה מובחרות: "רוח נכון חדש בקרבנו הנכונות להתחדש היא החלק המרכזי של הסמינר והיא העדות למעיין הנובע שקיים אצלנו בסמינר"

ראש העיר נשא דברים וציין את התפעלות מהסמינר ועדינותם של הבנות והבטיח שיעשה מאמץ לסייע בכל מה שיוכל להצמיח ולגדל מקום חשוב זה: ״כל פעם שאני מגיע לפה אני מתרשם כמה משקיעים פה ברמה החינוכית והמקצועית. בשנתיים הקרובות תיכנסו לבניין החדש והקבוע ברח׳ שמואל הנביא. אני רוצה להודות לרבנית יפה דרעי נשיאת הסמינר ובתה הגב׳ שיפי סננס מנכ״לית הסמינר שמשקיעות יומם ולילה להצלחת המפעל האדיר הזה״. הרב צביקה כהן ברך את התלמידות מעומק הלב בברכת כהן באהבה וציין את התפעלותו מהבנות היקרות

לסיום נשאה דברים הרבנית דרעי שתחי' נשיאת הסמינר והודתה מעומק הלב לראש העיר ולכלל חברי הנהלת העיר העושים ימים ולילות למען בנות ישראל בפרט ולמען תלמידות סמינר יסודות: "28 שנים אנחנו משקיעים בצוות חינוכי, מקצועי וערכי ומנוסה שנותן את כל הנשמה, אחרי כ"כ הרבה שנים אנחנו הגענו ליסודות האלו כדי להקים בעזרת השם בניין של מאה קומות. בעזרת השם המקום יצמח ויגדל וזה גם בזכות השותפות של העירייה ומחלקת החינוך"

סמינר יסודות בית יעקב מהווה מסגרת איכותית לימודית, חינוכית וחברתית ברמה הגבוהה ביותר לבנות ממשפחות בני תורה, תוך דגש על מעטפת חינוכית וחברתית בהלימה עם הליבה הלימודית.

במהלך השנים זכה הסמינר בעידודם של רבנים, אישי ציבור ומקצוע, לכבוש מקום של כבוד ב'כותל המזרח' כאשר תלמידות הסמינר זוכות להקים בתים נאמנים לה' ולתורתו עם בני תורה כאשר הן מצוידות בתעודות המקצועיות ביותר בשוק העבודה.



0 תגובות